העתיד כבר כאן: פתרונות חנייה מתקדמים

פתרונות חנייה מתקדמים, קשיי חנייה בערים הגדולות - המדריך שלי ברשת

פתרונות חנייה מתקדמים

עבור נהגים רבים, הבעיה הכי גדולה על הכביש היא לאו דווקא הפקקים, אלא קמה ונופלת על מצוקת החנייה שהפכה למשבר אמיתי, במיוחד בערים הגדולות. 

המחסור החמור במקומות חניה בערים כמו בתל-אביב ובמוקדים נוספים במרחב גוש דן והסביבה, מובילים לא אחת למציאות עגומה במסגרתה נהגים רבים נאלצים לבזבז זמן יקר על חיפוש קדחתני אחר מקום חניה, סיטואציה המובילה לאובדן אנרגיה ויחד עמה גם לעלייה במפלס העצבים.

רגע לפני שאתם מתייאשים, הרשו לנו להציג בפניכם פתרון חדש ומהפכני שנועד לאפשר לבעלי הרכבים לפתור אחת ולתמיד את המצב האבסורדי. אנחנו מתכוונים כמובן לפתרונות חניה מתקדמים, המיושמים בארץ בשנים האחרונות, וביכולתם לסייע (לפחות באופן חלקי) לבעיות החניה השכיחות מהן סובלים נהגי ישראל השכם והערב. 

אז למה אנחנו מתכוונים? בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הפרויקטים היוצאים לדרך, הכוללים בתוכם אימוץ של פתרונות חניה מתקדמים מצד היזמים, כולל בפרויקטי נדל"ן רחבי היקף הכוללים עשרות ואף מאות מקומות חניה.

לפניכם מספר פתרונות חנייה מתקדמים המוצעים בשוק הישראלי:

מכפילי חנייה  – מכונים גם "מתקני חניה" ומיועדים לבניינים רבי קומות. מכפילי החניה יכולים לאפשר למספר כלי רכב ליהנות מאותו מקום חניה בשטח מצומצם, זאת תוך שימוש במכשור אוטומטי מתקדם המנווט את כלי הרכב בין מספר מפלסים.

מערכות חניה אוטומטיות – מערכות אלו מותקנות מעל או מתחת לפני הקרקע, ומגדילות את שטח החניה המוצע למקסימום האפשרי, בעזרת שימוש בשטח אופקי או אנכי להגדלת מספר מקומות החניה. במדובר במערכות נוחות וקלות לשימוש, המעניקות גישה מהירה ובטוחה למכוניות החונות. 

פלטות חניה נעות – פתרון יצירתי שתכליתו ליצור מקומות חניה נוספים בשטח מוגדר. לחניונים רבים כידוע חסר השטח הדרוש על מנת לתמרן את הרכב לכיוון הכניסה או היציאה. פלטות החניה הן למעשה צלחת תמרון המהווה פתרון איכותי שנועד לסייע עבור הבעיה המתוארת. הצלחת מסובבת את הרכב על צירו לכיוון הרצוי אל הכניסה או היציאה, ובכך מונעת כאב ראש או דפיקות מיותרות של הרכב, והכי חשוב מאפשרת תמרון נוח ללא כל בעיה.

אז אם חיפשתם בגוגל, פתרונות חנייה מתקדמים, הגעתם למקום הנכון!

* קראו גם – סימון חניות

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן