כריות נוי: הפריט העיצובי שישלים לכם את הפאזל

כריות נוי יוקרתיות שכטר, רכישת כריות יוקרתיות - המדריך שלי ברשת

המרחב הביתי הוא אחד המקומות הכי משמעותיים בחיינו, אם לא החשוב ביותר.
זהו המקום בו אנו מעוניינים להרגיש במיטבנו, כך גם ברמה העיצובית, בדגש על מרחב מזמין ונעים, כיאה למקום בו אנו מבלים כמות לא מבוטלת של שעות ביממה.

קשור ומומלץ כסאות בר

אחד הפריטים החשובים שביכולתם לשדרג כל חלל באשר הוא, על אחת כמה וכמה במרחב הביתי, החל מסלון הבית, חדר השינה או מבואה, מקורו בשילוב של כריות נוי יוקרתיות המשתלבות בנוף הוויזואלי הנשקף ועשויות להפיח בו אנרגיה חיובית.

מארמונות המלוכה ועד ימינו 

נבירה אחורנית בהיסטוריה מלמדת כי כריות נוי יוקרתיות היו בשימוש כבר לפני מאות שנים.
אלו שימשו את ארמונות המלוכה ומעמד האצולה במדינות אירופה הקלאסית.
עיקר השימוש בהם נעשה לצורך עיצוב ספות או כורסאות אקסקלוסיביות, בשילוב עם צבעים נועזים, כמו אדום, ירוק או צהוב. 

יצוין כי סימן ההיכר של כריות הנוי היוקרתיות באותם שנים כלל עיצוב פרחים ססגוניים. אלו הוצבו בעיקר בחדרי האירוח בארמונות, בתצורות וגדלים שונים. 

בחזרה להווה. ניתן לראות כיום יותר ויותר כיצד כריות נוי הפכו לחלק אינטגרלי בבתים שונים, כך גם במשרדים, חללי עבודה משותפים ואפילו במוסדות ציבוריים, מרפאות ועוד. 

מגמה זו לא נעלמה מעיניהם של אדריכלים ומעצבי פנים, הבוחרים כחלק מהמלצותיהם המקצועית להשתמש בכריות נוי צבעוניות, במטרה להעניק מראה מסוגנן ואינטימי לכל חלל באשר הוא.

קראו גם על בחירת אדריכל לבית ולעסק

כריות נוי יוקרתיות קונים רק בשכטר STORE

ובכל זאת, בעידן של היום בו הזמן הפך למצרך יקר ערך, למי יש באמת זמן להתחיל לשוטט בחנות במטרה לבחור אחר כרית הנוי האופטימלית עבורו.

בדיוק בשביל זה מציעה שכטר בית עיצוב, חברה משפחתית הנחשבת לאורים ותומים בתחום עיצוב הבית מזה 35 שנים, מגוון יוצא דופן של כריות נוי יוקרתיות לרכישה אונליין.

קראו בהרחבה על כריות נוי שכטר

תוכלו לעיין בקולקציות השונות של כריות נוי, בשלל צבעים, סגנונות ומרקמים, והכל בלחיצת כפתור אחת פשוטה, בכל זמן או מקום שמתחשק לכם.
מחירים מיוחדים ומשלוח מהיר עד פתח הבית, עלינו!

קראו גם על כורסאות מעוצבות

קראו עוד כתבות בנושא עיצוב הבית

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן