פיגום מגדלי אקרו

פיגום מגדלי אקרו, השכרת מגדלי אקרו - המדריך שלי ברשת

פיגום מגדלי אקרו משמש כמרכיב חשוב מבחינה בטיחותית בענף הבניה.
פיגומים אלו מיועדים לטובת תמיכה לתבניות יציקות בטון, בעיקר עבור פרויקטים מורכבים מבחינה הנדסית הנעשים בגובה רב או לחילופין כאלו המתבצעים תוך שימוש בעומסים כבדים (עד 24 טון) או בשטח מאתגר.

על מנת לוודא כי תהליך הבנייה אכן נעשה בצורה מקצועית תוך עמידה מלאה בעומסים, על גורמי התכנון, ההנדסה והקבלנים בשטח, לוודא כי נעשה שימוש נכון במגדלי האקרו תוך הבטחת התמיכה הרצויה.

מדובר למעשה במגדלי תמיכה העשויים מצינורות מתכת, אותם ניתן להשיג בשני קטרים של 1.5 או 2 צול.
נתון זה הינו מכריע, שכן פיגומים אלו הינם עמידים ויציבים יותר בהשוואה לפיגומי עץ.
בנוסף, אין צורך להשתמש בעת השימוש בהם בעגורן על מנת לעלות ולרדת בין הקומות, שכן ניתן להתאים פיגומים אלו בהתאם לדרישות הקבלן בשטח.

יתרון נוסף המאפיין את השימוש בפיגומי מגדלי אקרו מקורו ביכולתם לספק משטח עבודה רחב עבור הפועלים, לעומת המשטח הצר של פיגומי העץ.
זוהי בשורה של ממש ברמה הבטיחותית, שיש בה כדי לצמצם באופן ניכר את הסיכוי לליקוי בטיחות או חלילה להתרחשות תאונה בעת מלאכת הבנייה.

מ.נ.א שיווק ומסחר – נותנים למקצוענים לעשות את העבודה

במציאות בה ענף הבניה צועד קדימה בקצב מואץ, אין ספק כי על מנת לעמוד בעומסים הקיימים, וחשוב מכל להבטיח שמירה על תהליך בטיחותי לכל אורכו, פיגומי מגדלי אקרו הינם פתרון מצוין.

על רקע מגמה זו, מ.נ.א שיווק ומסחר, מהחברות המוערכות בענף הבניה בישראל המאגדת תחת קורת גג אחת מגוון סוגי שירותים לקבלנים, מציעה השכרה של מגוון פיגומי מגדלי אקרו באיכות הגבוהה ביותר.

צוות המומחים של החברה הינו בעל ניסיון עשיר בייעול תהליכי הבנייה עבור קבלנים וישמח לספק עבורכם פיגומי מגדלי אקרו, לטובת שדרוג תהליך הבנייה והגדלת הביטחון האישי של העובדים בשטח.

על מה אנחנו מתחייבים?
מגדלי אקרו איכותיים המהווים תחליף מודרני לפיגומי העץ המסורתיים, מחירים אטרקטיביים המותאמים לשוק הבניה, לצד אספקה מהירה לכל רחבי הארץ תוך עמידה בלוחות זמנים בהתאם לצורך.

קראו עוד – כתבות בנושא תעשייה

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן