הקמת חדרים נקיים – מה חשוב לדעת

הקמת חדרים נקיים, מה חשוב לדעת - המדריך שלי ברשת

תכנון ובנייה של חדרים נקיים הינם חלק מתהליך סדור הדורש עמידה בקריטריונים קפדניים תוך שמירה על מקצוענות עד רמת הפרטים הקטנים, שכן כל טעות ולו הזעירה ביותר עשויה להיות בעלת השלכות משמעותיות על בריאותם של השוהים בו. 

עיקר תשומת הלב הנדרשת במסגרת הקמת חדרים נקיים, קמה ונופלת על יכולת השליטה והבקרה על רמות החלקיקים והזיהום הבקטריאלי באמצעות סביבת עבודה מבוקרת, בה קיים צורך בשמירה על רמות מדויקות של לחץ ותנועת אוויר, טמפרטורה, רעש, תאורה והיד עוד נטויה.

בטרם תחילת העבודות לבניית החדר הנקי, יש לערוך בחינה מקדימה של הצרכים הדרושים עבור הלקוח.
כך למשל, קיימים הבדלים ברמת סיווג הניקיון בין מגוון של תעשיות הנדרשות לעמידה בתקנים שונים, כדוגמת פארמה, ביו-טכנולוגיה, כימיה, אלקטרוניקה ועד לתעשיות צבאיות ולקוחות אחרים.

כמו כן, יש להתייחס למאפיינים נוספים שדורש תהליך הקמת החדרים הנקיים – החל מעלויות הבנייה, ניטור בקרה וצריכת אנרגיה, כמו גם דרישות הרגולציה שעשויות להשתנות מעת לעת. 

חברת טוטאלטק מציגה תחת קורת גג אחת מעטפת של פתרונות ייעוץ, אבזור והקמה של חדרים נקיים, יחד עם אספקת חומרי הגלם הייעודיים לצורך הקמתם (אלומיניום, נירוסטה, פורמייקה ועוד).
בזכות המוניטין והידע הרב שצברה החברה בתחום לאורך שנים, ביכולתנו להעניק ללקוחותינו שירות ללא דופי עד לשביעות רצונם המלאה.

קראו גם: מנדף ביולוגי

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן