מדריך למכירה או קנייה של עסק פעיל

מדריך לקנייה עסק פעיל, עורך דין בקניית עסק - המדריך שלי

אחת ולתמיד – מדוע הטעות הכי גדולה שתוכלו לעשות היא לוותר על שירותיו של עורך דין מומחה

בין אם החלטתם למכור את העסק שלכם, ובין אם מצאתם עסק פעיל שברצונכם לרכוש, יש חוק אחד שהינו הרג ובל יעבור – אל תחתמו על העסקה ללא ליווי של עורך דין מסחרי.

על פי רוב, בשלבים הראשונים של כל עסקה, התנאים נראים ורודים ובדרך כלל ניכר כי הצדדים מסכימים על הכל. אלא שאל תיתנו למצג הראשוני להטעות אתכם, שכן לא פעם עלולים להתגלות מחלוקות ופערים בין הצדדים שעשויים "להישכח" ולהישמט מבין סעיפי ההסכם. . בדיוק מסיבה זו, בכל עסקה קיים צורך בהסכם משפטי איכותי.

מה שנראה בתחילת הדרך כברור מאליו ובטוח, יכול כאמור לקבל תפנית משמעותית בעתיד. ללא הסכם משפטי נהיר וברור, הצד השני יכול להתעלם מהציפיות ממנו, להתכחש להסכם שנעשה ואף לטעון לדברים שכלל לא סוכם עליהם, או שהובנו לא נכון על ידו.

אם כן, לא משנה באיזה עסק מדובר, מומלץ ואף חובה עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין לעסקים, על מנת שילווה אתכם במקצועיות בכל שלבי המשא ומתן, תוך שמירה על האינטרסים והזכויות שלכם.

כבר הוכח לא פעם כי החלטות עסקיות שמתקבלות לאחר התייעצות משפטית עם עורך דין מסחרי בעל ניסיון והבנה בעולם העסקים, הן החלטות בטוחות וטובות יותר.

דרור הראל ושות' משרד עורכי דין – מומחים לעסקים ולחוזים


משרד עו"ד דרור הראל מתמחה מזה שנים בהקמת חברות ושותפויות, בליווי משפטי ליזמים וכן בטיפול בחוזי מכר ומקרקעין, בדגש על מכירה ורכישה של חברות ועסקים.

המשרד מטפל השכם והערב בהסכמים מסחריים של עסקים, לרבות הסכמים עם ספקים ולקוחות, שיתופי פעולה עסקיים, הסכמי שכירות, הסכמי שותפות, הסכמים בין בעלי מניות, הסכמי הפצה ומתן שירותים, זכיינות ועוד. 

בנוסף, המשרד מתמחה בייצוג משפטי וליטיגציה בערכאות המשפטיות השונות, לרבות בתביעות כספיות עקב הפרת חוזה, תביעות לאכיפת חוזה, צווי מניעה על בסיס התחייבות חוזית וצווים הצהרתיים.

הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר על מנת לקבל ייעוץ ראשוני. אנו מתחייבים לספק עבורכם לליווי מסור ומקצועי עד לשביעות רצונכם המלאה.

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן