קרמיקה מעוצבת למקלחת – 2023

קרמיקה למקלחת!

המקלחת היא המקום שאליו אנחנו מגיעים בבוקר להתעורר, או, לחילופין, מגיעים להירגע עם סיומו של יום ארוך ומייגע, שבו היינו מחוץ לבית, ולכן, חדר האמבטיה שלנו צריך להיות מעוצב בהתאם.
לפעמים אריחי הקרמיקה למקלחת ישמשו אותנו למתן רקע ייחודי לאלמנטים השונים שבחדר הרחצה, לפעמים, הם "ישתלטו" על החדר, ולעיתים, יבלעו ולא יורגשו כלל.
כיוון שאף אחד מאיתנו אינו שש לשיפוץ נרחב שכולל החלפת אריחים במקלחת לעיתים תדירות, נצטרך להישאר עם כל בחירה שנעשה לאורך זמן רב.

קראו גם על חיפוי שיש למטבח

בזכות אינספור טכנולוגיות חדשות שנכנסו, בין יתר התחומים, גם לתחום עיצוב וייצור האריחים לאמבטיה, אין, למעשה, גבול לאפשרויות שעומדות בפנינו כשאנחנו בוחרים קרמיקה מעוצבת לאמבטיה.
הגדלים, הגוונים, הדוגמאות, הטקסטורות – כולם חוברים יחד כדי להפוך את חדר הרחצה שלנו למקום נעים יותר לשהות בו.
בשנים האחרונות, גילינו לא מעט טרנדים חדשים אותם לא הכרנו בעבר, כדוגמת אריחים דמויי בטון, חלודה או אבן, אריחים מצוירים בהשראת מקומות אקזוטיים בעולם (כספרד ומרוקו), אריחים בעלי הדפס החוזר על עצמו, אריחים המעניקים תחושת תלת מימד, אריחים מודרניים בעיצובם, וגם טרנד חדש-ישן – אריחי קרמיקה הכוללים תמונה, אותם ניתן ליישם לחיפוי הקיר ואף כרצפה.

על אך שחלק גדול מהמשפצים את חדר האמבטיה שלהם אינם מודעים לכך במוצהר, חלק בלתי נפרד ומשמעותי משיפוץ חדרי השירותים, האמבטיה והשירו-קלחת, נוטלים אריחי הקרמיקה (ה"חרסינות") שעל הקירות.
הם מושכים את העין, או, לחילופין, מעניקים לאלמנטים העיצוביים ולכלי הסניטציה שבחדר את הרקע המתאים, אשר מבליט את יופיים.
את קניית אריחי הקרמיקה למקלחת שלכם, עשו בחברה אשר זה הוא תחום התמחותה.
זו הדרך היחידה להבטיח, כי אותם אריחי קרמיקה שבחרתם הינם איכותיים ועמידים לאורך זמן!

קראו בהרחבה על שיש למטבח שיש דקטון

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן