ענייני רכוש בגירושין

סוגיית הרכוש כחלק מסכסוכים ומחלוקות המתגלעים במסגרת הליכי גירושין הינה נושא שכיח למדי.
במידה ובני הזוג לא הצליחו להגיע להסכמות בינם לבין עצמם באמצעות פשרה/בוררות כלשהיא על ידי צד שלישי, נדרשת לא אחת התערבות של ערכאה משפטית (בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני) על מנת לפסוק בסוגייה.

המטרה אפוא נועדה להגיע לפסיקה שוויונית (ככל האפשר) אשר לא תפלה את אחד מבני הזוג, וזאת בהתאם להוראות חוק יחסי ממון ועל פי החוקים והתקנות הרלוונטיים.

יתר על כן, יצוין כי תיקים משפטיים אשר שזורים בענייני רכוש בגירושין טומנים בחובם לא פעם מורכבויות ואתגרים רבים, שכן אלו מערבים בעת ובעונה אחת גם השלכות על ילדים ובני משפחה במעגל הראשון, כושר השתכרות ונושאים כלכליים נוספים הקשורים לחיים משותפים.

על מנת לפעול בצורה האיכותית ביותר בענייני רכוש בגירושין, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין בר סמכא לענייני גירושין, אשר יוכל להפעיל את מיטב כישוריו וניסיונו למען רווחתכם.
בין הנושאים בהם עורך דין שכזה יוכל לסייע, ניתן למנות ייעוץ בתיקי משפחה מורכבים, ליווי בהסכמי גירושין וכן ייצוג הצדדים בערכאות המשפטיות הרלוונטיות.
קראו עוד מדריכים ומאמרים בנושאים משפטיים

עו"ד יניב בוקר – למען השקט הנפשי שלכם

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום דיני המשפחה בישראל, מהווה עו"ד יניב בוקר אורים ותומים בתחומו.
עד היום זכה עו"ד בוקר לייצג מאות לקוחות, אותם הוביל בחלק ניכר מן המקרים להישגים לא מבוטלים.

תחומי ההתמחות של המשרד בראשותו של עו"ד בוקר כוללים טיפול משפטי מעמיק בסוגיות חלוקות רכוש למיניהן, לרבות נכסי מקרקעין, עסקים ומטלטלין אחרים.

כחלק מאמנת השירות של המשרד, זוכים לקוחות המשרד לבניית אסטרטגיה משפטית רחבת היקף אשר נועדה למצות את זכויותיהם בצורה המיטבית ובפרק הזמן הקצר ביותר.

הערכים עליהם מושתת משרדנו כוללים שקיפות מלאה לאורך כל התהליך המשפטי, יחס אישי ודבקות במטרה בניסיון להשיג את ההכרעה המיטבית בכל תיק לגופו.

במידה והנכם מצויים בסכסוך משפחתי או זוגי שבסיסו בענייני רכוש, אשמח ללוות אתכם באופן אישי על מנת להוביל אתכם לתוצאה המיטבית.

קראו גם 

* עורך דין גירושין מומלץ ביבנה

בחירת עורך דין מומלץ לעסקים

עוד כתבות שיעניינו אותך

דילוג לתוכן